Tuesday, May 31, 2011

4

माया‌मा परेकी छोरी

श्रीमती: मलाई लाग्दै छ कि हाम्रो छोरी कसैको मायामा परी जस्तो छ।
श्रीमान्: तिमी कसरी भन्न सक्छौ?
श्रीमती: किन कि, अचेल छोरीले पकेटमनि नै माग्दिन्।

***********

रपवती, धनवती केटी

बाबुले छोरालाई भन्यो: “मैले एउटा रुपवती, धनवती केटी हेरेको छु।” के तिमी उसलाई विवहा गर्छौ। छोराले बाबलाई भन्यो: “तर बाबु मैले जसलाई माया गर्छु ऊ रुपवती, धनवती र गर्ववती पनि छे”
************

बाढीपिडितलाई सहयोग

मुन्द्रेले धेरै पैसा जम्मा गरी चक्लेट किन्न गएछ। मुन्द्रे: साउनी चक्लेट दिनुस् त? साउनी: “नेपालमा यति ठुलो बाढी आएको छ। चक्लेट खानु सट्टा त्यसमा सहयोग गर न?” मुन्द्रेले धेरै बेर सोच्यो र भन्यो: “म चक्लेट कान्छु अनि त्यो पैसा तपाईँ सहयोग गर्नु नि!!!!”

************

कबाडी व्यापारीकी स्वास्नी

क्यान्टिनमा चिया पिउदै गर्दा विदुरले शिवलाई भनेछ : शिव, उ त्यो टेबुलमा बसेकी आइमाईले मलाई निकै घुरेर हर्दैछे । किन होला ?
शिव : दाई, हेर्न दिनुस् न के भयो त !
विदुर : त्यसले निकै डरलाग्दो गर्दै हेरिरहेकी छ त !
शिव : त्यो आइमाई बागमति किनारको कबाडी व्यापारीकी स्वास्नी हो, उ जहिले पनि बेकार र काम नलाग्ने चिजबिजलाई त्यसै गरी घुरेर हेरिरहन्छे...

************

सपिङ्ग जा“दै जान्न

विदुरकी पत्नी विनिताले भनिन् : म तिमी बिना सपिङ्ग जा“दै जान्न...।
विदुर : हरे भगवान, कसरी सम्झाउँ तिमीलाई मेरो अफिसमा कभरस्टोरी लेख्नु छ के ...
विनिता : जे सुकै होस्, तिमी मसंग सपिङ्ग जानै पर्छ ।
विदुर : म जानै पर्छ र ?
विनिता : पर्छ, तिमी गएनौ भने गधाले जस्तो मेरो सामान कसले बोकिदिन्छ ?

***********

रेस्टुरेन्टमा पहिलो पटक

म : लौ..! तिमीलाई कसरी थाहा भयो कि म यो रेस्टुराँमा पहिलो पटक आएको हुँ भनेर...??

दाँया बाँया हेर्दै वेटरले भन्यो :...किनकी यो रेस्टुराँमा एकपटक आएको ग्राहक दोस्रो पटक फर्केर आएको मलाई थाहा छैन...!!

************

६४ वटा दाँत

तीन चार जना मध्ये दुई जना झगडा गरिरहेका थिए ।पहिलोले भन्दै थियो ,’ एक बक्सिङ्ग हानेर तेरो ६४ वटै दाँत भुँईमा खसाली दिन्छु ।झगडा नगरेको अर्कोले हाँस्दै प्याच भन्यो ,’मान्छेको पनि ६४ वटा दाँत हुन्छ र ??’‘चुप लाग !! त बिचमा बोल्छस् भन्ने थाहा भएर नै तेरो दाँत पनि अगाडीनै गनेको हो ।’ पहिलोले भन्यो ।

****************

३५ पछि वच्चा

महिला : ३५ पछि वच्चा जन्माउनु उचित होला ?
डाक्टर : वस्, वस्, ३५ भन्दा धेरै त के जन्माउनु ?

**************

एक गिलास पानी

छोरा: आमा एक गिलास पानी ल्याइदिनु न!
आमा: जा आँफै लिएर आइज।
छोरा: ल्याइदिनु न भनेको प्लिज।
आमा: फेरी नकरा है,नत्र झापड हान्छु नि!
छोरा: झापड हान्न आउँदा एक गिलास पानी पनि ल्याउदिनु न, ल ?

*************

भ्रम

टिचर:- भ्रम भनेको केहो?
विधार्थी:- सर तपाईंलाई मिसले बोलाउनु हुँदैछ।
टिचर पछाडि फर्केर हेर्छन् र मिसलाई नदेखेपछि, विद्यार्थीलाई गाली गर्दै भन्छन्, पाजी मलाई झुक्याउछस?
विधार्थी:- सर यहि हो 'भ्रम' भनेको।

No comments:

Post a Comment